22 April i Stockholm



Nej då. Jag har inte lagt ner denna blogg eller glömt bort er. Snarare ångest varje dag för att jag inte HINNER skriva. Och eftersom detta skrivande inte är något slags jobb - måste det tyvärr prioriteras bort ibland. Men jag vill ju inte det. Det kommer så småning om en liten förändring här.. Då kommer jag också att INTE prioritera bort bloggen på samma sätt som nu. Nåjaaa. Hur har ni haft det då? Jag själv mår alldeles förträffligt bra måste jag säga. Trots jobb jobb jobb och plugg plugg plugg. Men ni som har mig på Facebook vet i alla fall att jag lever. Om nån skulle undra vad som försigår.

Vet ni vad. Näst-nästa vecka flyttar Familjen Andersson / Ivarsson. Yes, you heard right! Min mor och far har sålt vårt fina parhus i  Danderyd för att flytta till en helt nybyggd villa i Åkersberga. Den ni! Själv ska jag försöka få tag på någonting att hyra närmare stan. Men fram tills dess ska jag flytta med dom. Jag har redan börjat planera inflyttningsfesten!
Är det så att någon eller att någon känner någon - som har en lägenhet att hyra ut så hör hemskt gärna av er! 

Jag njuter så fruktansvärt mycket nu när värmen och solen har kommit till Sveriget. KÄR! blir man utan att ens ha rört en tånagel.



Kommentarer
Postat av: veronica

Wohoo Åkersberga forever ;) Perfekt Michis, då blir det långpromisar när jag är i Swe och hälsar på! Jo, jag är i LA åtminstone 3 år till tror jag. Time will tell ;) Härlig bild!!

<3

2011-04-24 @ 01:50:10
URL: http://veronicasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0