Update and just text text

Jag ogillar ju att skriva här om jag inte har nån bild som passar eller inte passar in. Minst EN bild känner jag att jag vill ge er. Och mig själv. Men, nu gör jag det ändå denna gång. Dvs inte lägger in en bild i inlägget. Hemskt. 

SÄLEN - Helt fantastiskt sjukt rolig resa!! Resan inkluderade bensinstopp, skidåkning, afterskier, FEST, otroligt goda middagar, luncher, massa dans och galet roligt sällskap! Längtar redan till nästa gång vi gör nått kul tillsammans.
Stugan vi bodde var också SÅ jäkla fin! 300 kvm och tre våningar. Utsikt över högfjället. Modernt och fräscht men ändå denna stugkänsla. Perfekt! 

Men. Nu är man hemma igen! Och våren är här. Typ. Jag säger det iaf. Halsonten har börjat tränga sig på, BLÄ. Jag ska ta det extra lungt - SOVA - och hälla i mig c-vitaminer. En liten uppdatering - och jag hoppas att ni fortfarande är med mig. Trots att det varit stora mellanrum mellan inläggen. Jag gillar er lite ändå. .. Okej, MYCKET. I like you A LOT. Har ni orkat läsa ända hit så önskar jag er en fortsatt trevlig vecka. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0