HBG/CPH - Jag och Jenny


Och så var vi i Danmark.


Tripen till Helsingborg och Köpenhamnen gick fint. Förutom att jag var fast på Arlanda på fredag i 7h. Jippi tjohej! Snökaos. Men när jag väl kom fram till Jenny var det toppenbra! Hon har det så mysigt där nere i blåsvindarna. Första bilden är från vår frukost. SÅ GOTT. I övrigt umgicks vi bara. Fantastikst härligt. Bästa vännerna. Första kvällen gick vi ut och tog ett glas vin. Sov i hennes himmelsäng. Minglade omkring i staden. Åt världens godaste rabarberpaj och drack ett otroligt gott kaffe. Jenny shoppade en ryggsäck (en snygg i skin alltså). Jag en stjorta. Sen åkte vi till Danmark. Hälsade på Basse och Sine där. Där gick vi ut och tog ett par öl på Den Glade Gris (inga kommentarer om namnet). Drack också fantastiskt gott kaffe på ett litet kaffehak där de malde sina egna kaffebönor. Spelade tärningsspel som man gör överallt i Danmark.  På söndagen gick vi faktiskt på Danmarks Nationalmuseeum (Den sista bilden är INTE därifrån. Den är från Rådhuset. Muslimsk demostration).

En mysresa i goda vänners lag!

Kommentarer
Postat av: Jenn

Gillar starkt! hela skiten.. och bilen... jag sa ju det!! klart att de skulle te å köpa en fin en som matchar med skorna ;) puss!

2011-02-15 @ 22:02:26
Postat av: Michaela

Jag med Jenn! :) And I miss you already.



Jaa, haha. Saab liksom?! Wtf! Att han till o med matchade är ju klockrent!



Puss

2011-02-15 @ 22:18:56
URL: http://michsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0