Jag ska till H - B - G



Helvete. Sång. Borg.
Mich ska återvända till Hel - sing - borg och skåneland. Men bara över helgen. Jag ska hälsa på Jenny. SÅ mysigt och trevligt det ska bli! Vi kommer hälsa på Basse i Buy. A. Harbour. I Köp - en - hamn alltså. Det ska bli en härlig helg detta. 


Men visst känner man sig blekare än någonsin nu? Vit vit vit.  Denna årstid alltså. Jösses. Denna årstid gäller det att ha tålamod. TÅLAMOD.


Sedan kan jag passa på att fråga om det är någon av er som ska sälja en bil? (till mig). Jag letar bil för fulla muggar. Och JA, jag är lite kräsen. Jag har tänkt mig en: Liten bil. Men rymlig bil. En säker bil. En bil som inte gått alltför långt och mycket som behövs bytas. En fräsch bil, dvs ingen rök-bil. Och självklart måste den vara lite charmig. SNYGG. Sen ska den inte kosta en förmögenhet - både att köpa och att sedan ha. Ca 30.000 - 35.000 kr bör den kosta att köpa. INTE. Mer.  Är jag FÖR kräsen ? Jag tycker det är ganska rimliga krav ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0