New from Asos and Elin



Jag har beställt ett par nya skor från Asos.com. DÖSNYGGA. Det blir Sthlm Fashion Week Party på dom alltså. Kavajen från Elin Klings kollektion för H&M (som ingen kan ha missat vid detta lagret) är också inhandla d (på bilden ovan är ärmarna uppvikta en aning). Sen har jag shoppat lite annat också, om jag ska vara HELT ärlig. Svårt att hålla igen. Men jag är lycklig! Resten av outfiten till torsdag får vi lösa helt enkelt. Jag har däremot lite ångest för håret - måste färgas och klippas men det kommer inte hinnas göras innan torsdag.


Produkterna från Franck Provost var för övrigt riktigt bra. 4 M.


Jag gillar hur denna kavaj är skuren. Och det är det säkerligen många med mig som gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0