in the ladies room

fotograf: Karin Forsslund Redigerat av: mig


Jag ligger redan i sängen och myser. I morgon efter jobbet är det fix fix fix inför kvällen och helgen. Måste packa för Helsingborg innan jag drar iväg till Charlotte - innan VI drar till SFW-festen. Bilderna ovan är på Wharf Bar /in the ladies room/ i Manly. Denna kväll var "Familjens" stora Big Night Out i Sydney. "Manly familjen" för er som kommer ihåg. Fint gäng. Hur som helst gick vi in till Wharf Bar innan vi tog Manly Ferry till stan och hade en hejdundrande utgång på The Ivy's. Å, vilka minnen. Trolla mig dit för en minut NU.

Kommentarer
Postat av: jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa

fin blogg, gillar din design, allt bra med dig? :)

2011-02-13 @ 10:45:41
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Jenn

Jag dör. här blivit hackad för femtioelftegången på både facebook och hotmail . VAD GÖR MAN!!!? vem vill åt mina mail liksom? ...kan inte du fråga er itgubbe på jobbet? om ni har någo :) Jag är nu utelåst från facebook 24h och kan för tillfället komma in på mailen igen. orkAR INTE MEEEER!



<3

2011-02-14 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0