Sälen och våren



Hej alla glada! Vet ni vad. Jag och mina kära kollegor åker till SÄLEN! imorgon bitti. "Inget jobb, bara fest!". Det ska bli riktigt riktigt roligt! Afterskier, glida ner i backen när det är strålande sol och typ 4 minus. Rysningar! Sista vinterköret, sen ska det fanimej bli vår på RIKTIGT! Perfekt avslut på vintern om inte annat. Jag har redan börjat välkomna våren. The pictures above. Jag har inhandlat lite till min SPRING WARDROBE. Överlycklig!

H&M:s vår är detta. Och vita tjockträjan från Lindex.


GLAD HELG PÅ ER. Vi hörs när vi kommit hem igen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Såg att du varit i Australien och eftersom jag också ska flytta it till hösten tän kte jag höra lite saker med dig :) Var det lätt att få jobb? Vart jobbade du? Var det bra lön osv? Var det lätt att hitta lägenhet och var det bra standart och pris mm? :) Väldigt tacksam för svar! Jag åker med Avista som är en organisation som hjälper till med jobb mm. Åkte du med någon sådan organisation också eller fixade du allt på egen hand? :)

2011-03-31 @ 22:32:54
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0