Move



Vårt fina nya hus. Att flytta är en pärs ska ni veta. Men det är väldigt underbart också. Här har vi en glimt av vårt vardagsrum. 

Jag har lite andra projekt på G igen. På jobbfronten. Jobbet är livet just nu. Så vi kan väl säga livsfronten :)
MEN det värsta är just nu att jag inte har något internet förutom på jobbet. Man hoppar ju inte i skyarna av lycka när man inte kan göra något hemifrån. Förhoppningsvis får vi det snart. Då ska jag göra allt (som vanligt) för att hinna med bloggen och uppdatera er med massa gosaker. Men som jag sa förut så är väl dom flesta med mig på Facebook så länge. 


Jag gillar er fortfarande. Hoppas ni hänger med mig.

Kommentarer
Postat av: Martie

Det ser jättehärligt ut, Mickson! KANONFINT, som vi brukar säga, huhu :-)



Jag hänger med här i bloggen i alla fall! Kul att träffa dig sist, vi får ta och hooka upp någon eftermiddag tycker jag allt!



Kjaaaaaaaaaaam på dä!<3 // Martan

2011-05-13 @ 01:14:07
Postat av: Michaela

Martie! Haha, kanonfint!! Tack du, tackar!! :)



Ja men du! Kul att se dig mä!! Det tycker jag verkligen vi ska. Nu är det ju sommar o allt! Ännu bättre! Jag fyller ju år snart och tänkte bjuda in till lite drinkar på något uteställe här i stan. Då måste du komma!



Jag har samma nummer som alltid :)

Kram på dä mä! Kärleeeek /Mich



2011-05-19 @ 13:56:31
URL: http://michsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0